Interne competitie

De interne competitie bestaat uit 2 periodes. Iedere periode bestaat uit 12 ronden. De nummers 1 en 2 van iedere periode plaatst zich voor de kampioenswedstrijd. Deze wedstrijd wordt aan het einde van het seizoen gehouden. Tijdens de kampioenswedstrijd spelen de overige spelers onderling een korte rapidcompetitie.
Ieder jaar wordt er een paaseierentoernooi georganiseerd op de dinsdag voorafgaand aan Pasen. Bij de jeugd spelen ook een aantal senioren mee. Aansluitend spelen de senioren een toernooi met een bedenktijd van 10 minuten per persoon.
Na afloop van de jaarvergadering speelt de clubkampioen van het voorafgaande seizoen een simultaan tegen alle aanwezige leden.

>>Maurits le Poole periodekampioen!<<

In de laatste ronde was het erg spannend want er waren nog behoorlijk wat kanshebbers op de nacompetitie. De ogen waren vooral gericht op Jan Willem en Maurits, want die stonden bovenaan. Misschien werd het wel spannend, maar niets werd minder waar. Na een paar zetten blunderde Jan Willem zijn dame weg en was de partij gespeeld. Proficiat Maurits en succes in de nacompetitie! Het werd wel spannend wie op de tweede plaats ging eindigen. Dat werd uiteindelijk Henk Reintsema die won van Simon en daardoor doorging want de partij tussen Koen en Erik eindigde in remise. Henk en Maurits, succes in de nacompetitie!